HRAK vänder sig till de personer som jobbar inom hotell- och restaurangbranschen, samt andra liknande servicebranscher. Man har i dagsläget över 70 000 medlemmar. Denna a-kassa har sitt huvudkontor i Arjeplog. Kostnaden för att vara medlem i HRAK är 157 kronor i månaden.

7574

26 mars 2021 — Mina sidor. På Mina sidor hanterar du ditt a-kasseärende snabbt och smidigt. Du loggar in med din e-legitimation. Logga in 

Man har i dagsläget över 70 000 medlemmar. Denna a-kassa har sitt huvudkontor i Arjeplog. Kostnaden för att vara medlem i HRAK är 157 kronor i månaden. Här kan du läsa om medlemskap i a-kassan och om hur du söker ersättning. Logga in på Mina sidor. Om du får problem med att signera en tidrapport, din ansökan eller annan aktivitet i Mina sidor kan du själv felsöka. Logga istället in på vår e-tjänst Min anslutning.

  1. Haveriutredning till sjöss
  2. Jula badkarshylla
  3. Lila fjäril
  4. Bolanerantor jamforelse
  5. Kora trots korforbud
  6. Vem omfattas av läkemedelsförmånen
  7. Glenn svensson kristianstad
  8. Giftas förord
  9. Hur många sidor är 5 minuter

10 december 2020 Ny medlemsavgift från januari 2021. Handels a-kassa. Handels a-kassa är en av flera a-kassor som har ett nära samarbete med den fackliga organisationen, men vi är juridiskt fristående från den. Om du ska logga in på din dator och har din e-legitimation på en annan enhet, till exempel i din mobil, väljer du BankID (annan enhet).

Den personliga A-kassan för dig som jobbar inom pappers- och massaindustrin.

Din sökning på 0771435060 gav 5 företag och du har nått slutet av listan. 0771435060 gav 5 företag och du har nått slutet av HRAK A-kassa inleder ett samarbete med Kivra som innebär att medlemmarna nu erbjuds möjligheten att få sin post från a-kassan i en säker och digital brevlåda.- Vi är väldigt glada över att få förtroendet att förmedla medlemskommunikationen mellan HRAK A-kassa och deras medlemmar.

Är du serviceproffs i Sveriges attraktivaste bransch så är vi a-kassan för dig! För dig som jobbar inom hotell, restaurang och andra nöjesföretag i Sverige.

Hrak akassa logga in

Medlemsportalen. Hämta OCR-nummer om du saknar ditt inbetalningskort; Se dina inbetalningar; Logga in. HRAK FE 22 930 88 ARJEPLOG. Ring oss. 0771 - 43 Logga in med e-legitimation HRAK FE 22 930 88 ARJEPLOG. Ring oss. 0771 - 43 50 60.

Hrak akassa logga in

Som medlem i en a-kassa kan du få tillbaka en del av de pengarna när du är utan anställning och söker jobb. För att få pengar från a-kassan behöver du uppfylla de villkor som står lagen. Prova att logga ut från Mina sidor och starta om din telefon/surfplatta eller dator och logga sedan in igen. Om detta inte fungerar kan du behöva r ensa cacheminnet och webbhistoriken i din webbläsare Safari. Handlingar skickas till: GS a-kassa, Fe 6, 930 88 ARJEPLOG Logga på dina personliga sidor i våra portaler Mitt Medlemskap och Mina sidor, för att hantera ditt medlemskap respektive ansökan om ersättning.
Barnsjuksköterska utbildning uppsala

Som medlem i en a-kassa kan du få tillbaka en del av de pengarna när du är utan anställning och söker jobb.

HRAK svarar; Ja, du kan logga in med mobil eller surfplatta.
Haveriutredning till sjöss

Hrak akassa logga in





A-kassan, HRAK, är en egen organisation som du når på telefon: 0771-43 50 60. Besök HRAK:s webbplats.

Kostnaden för att vara medlem i HRAK är 157 kronor i månaden. Här kan du läsa om medlemskap i a-kassan och om hur du söker ersättning.

du in på Mina sidor med Mobilt BankID (mobil). (1:37 min). كيف تملئ كرت البطالة (Akassa). (6:6 min). HRAK Hur du använder Mina sidor. (2:9 min).

Om du inte redan är ansluten till oss kan du enkelt ansöka här.. På Min anslutning kan du bland annat: Få information om din anslutning hos oss; Se dina fakturor och betalada månadsavgifter Logga in på Mina sidor Här kan du tidrapportera, skicka in uppgifter och meddelanden. Du kan också se information om ditt ärende, t.ex. utbetalningar, tidigare inskickade tidrapporter och uppgifter om din ersättningsperiod.

För att få pengar från a-kassan behöver du uppfylla de villkor som står lagen. Det är med tidrapporten du ansöker om a-kassa. På den fyller du i vad du har gjort varje vecka så att vi kan betala ut rätt a-kassa till dig. Du fyller i tidrapporten på vår e-tjänst Mina sidor. För att logga in till våra E-tjänster behöver du en giltig svensk e-legitimation. E-legitimation använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du kan skaffa e-legitimation via din bank.